Regulamin Programu „Strefa dla Dystrybutora” firmy De Heus
De Heus Sp. z o.o., ul. Lotnicza 21B, 99-100 Łęczyca, tel. (024) 721-04-00, fax (024) 721-04-04, REGON: 011917655, NIP: 526-13-06-893, KRS: 000060991.
www: www.deheus.pl
e-mail: info@deheus.com
I. Definicje
1. Organizator programu - firma De Heus Spółka z o.o. (zwana dalej De Heus) z siedzibą w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Lotnicza 21 B, NIP: 526-13-06-893.
2. Strefa dla Dystrybutora – program wsparcia działań sprzedażowych dystrybutorów, którego właścicielem jest De Heus; zorganizowany w formie elektronicznej platformy, informującej o dostępnych w programie materiałach reklamowych De Heus (gadżetach) i warunkach ich otrzymania. De Heus jako właściciel i administrator programu Strefa dla Dystrybutora może nadać do niej dostęp innym podmiotom, w szczególności Dystrybutorom oraz Operatorowi.
3. Dystrybutor – podmiot oferujący Uczestnikom produkty i materiały reklamowe De Heus (w ramach umów dystrybucyjnych) otrzymane na zasadach opisanych w Regulaminie.
4. Uczestnik – Klient zakupujący produkty marki De Heus i Golpasz u Dystrybutorów.
5. Operator – podmiot związany z De Heus odrębną umową. Jego zadaniem jest zakup, przechowywanie przygotowanie do wysyłki oraz terminowe dostarczenie materiałów reklamowych zamówionych przez Dystrybutora w Strefie dla Dystrybutora. Operator odpowiada również za odpowiednią prezentację i opis materiałów reklamowych w Strefie dla Dystrybutora. Zamówione materiały reklamowe Operator sprzedaje De Heus na zasadach uzgodnionych w odrębnej umowie pomiędzy Operatorem a De Heus.
II. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady udziału Dystrybutorów w administrowanym przez De Heus Programie wsparcia działań sprzedażowych Dystrybutora, umożliwiającym zarządzanie materiałami reklamowymi De Heus.
2. Program prowadzony jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. De Heus zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych Dystrybutorów z Strefy dla Dystrybutora czasowo lub na stałe.
3. Naruszenie przez Dystrybutora warunków niniejszego Regulaminu może spowodować cofnięcie dostępów lub wszystkich przysługujących mu z tytułu udziału w Strefie dla Dystrybutora uprawnień.
III. Dane osobowe
1. W Strefie dla Dystrybutora De Heus posługuje się danymi Dystrybutorów, które zostały mu przekazane dobrowolnie na bazie odrębnych umów i zgód zawartych między De Heus a Dystrybutorem.
IV. Ogólne zasady Programu
1. W programie Strefa dla Dystrybutora biorą udział wszyscy dystrybutorzy De Heus, którzy posiadają ważną umowę dystrybucyjną oraz składają zamówienia na produkty De Heus za pośrednictwem elektronicznego systemu do obsługi zamówień „Pulpit Klienta”, dostępnym pod adresem internetowym: https://pk.deheus.pl.
2. Zakupując produkty De Heus Dystrybutor zbiera na elektronicznym koncie w Strefie dla Dystrybutora punkty przeliczone według systemu opisanego w części V Regulaminu.
3. Zamówione w Strefie dla Dystrybutora materiały reklamowe będą dostarczane przez Operatora akcji wybranego przez De Heus w terminie do 14 dni roboczych.
4. Materiały reklamowe są prezentowane graficznie oraz opisowo w Strefie dla Dystrybutora wraz z podaniem ceny wyrażonej w punktach.
V. System punktowy
1. Dystrybutor gromadzi punkty poprzez zakup produktów i towarów z oferty dystrybucyjnej, sprzedawanych przez De Heus zgodnie z następującym przelicznikiem:
1 tona paszy workowanej dla trzody chlewnej lub bydła = 150 punktów,
1 tona paszy dla drobiu, paszy dla królików oraz wszystkich mieszanek paszowych uzupełniających (koncentratów) = 400 punktów,
1 tona preparatów mlekozastępczych dla bydła (CMR) i trzody chlewnej (PMR), mieszanek mineralno-witaminowych (premiksy farmerskie) dla drobiu, bydła i trzody chlewnej, za wyjątkiem Animków = 600 punktów,
1 tona mieszanek mineralno-witaminowych z grupy Animki oraz paszy dla karpi, karm dla koni z linii Energys oraz karm z linii Besterfood = 1000 punktów.
Za zakup pasz luzowych punkty w ramach strefy dystrybutora nie będą naliczane.
2. Punkty są przeliczane zgodnie z powyższym przelicznikiem odpowiednio do faktycznie zakupionej ilości (np. do 0,5 tony paszy dla drobiu zostanie odpowiednio naliczone 200 pkt.).
3. Punkty zostają zapisane na Koncie przypisanym do Dystrybutora w Strefie dla Dystrybutora.
4. W przypadku założenia nowego konta w Pulpicie Klienta, dystrybutorowi De Heus zostaną naliczone punkty wstecz za miesiąc, w którym zostało założone konto.
5. W przypadku posiadania dwóch lub więcej kont, punkty nie mogą być łączone pomiędzy kontami ani przenoszone z konta na konto.
6. Każdy Dystrybutor może sprawdzić ilość zarejestrowanych na Koncie punktów w Strefie dla Dystrybutora.
7. Rejestracja punktów na Koncie jest dokonywana raz na dobę (w godzinach nocnych) na bazie rejestru zakupów Dystrybutora w systemie finansowo-księgowym De Heus. System będzie uwzględniał wszelkie zapisy związane z zakupem (FV) i zwrotem towarów (FV korygująca). W przypadku korekt na ilość zakupionych produktów odpowiednio zostanie przeliczone Konto z punktami Dystrybutora.
8. Wszelkie zastrzeżenia co do ilości zgromadzonych punktów Dystrybutor zobowiązany jest zgłosić,
kontaktując się ze specjalistą ds. dystrybucji lub poprzez e-mail ogólny: pl.dystrybutor.info@deheus.com.
9. Dystrybutor, do którego zostanie zablokowana możliwość realizacji zamówień na produkty i towary De Heus, w związku z nieterminowym regulowaniem zobowiązań wobec De Heus, będzie automatycznie blokowany w Strefie dla Dystrybutora.
Oznaczać to będzie, że taki dystrybutor, pomimo posiadania na koncie w Strefie dla Dystrybutora punktów, z tytułu wcześniejszych zakupów nie będzie mógł ich zrealizować zamawiając materiały reklamowe w Strefie dla Dystrybutora.
10. De Heus zastrzega sobie prawo do zmiany przeliczników punktowych podanych w pkt. 1. z 30-dniowym wyprzedzeniem.
Informacje o zmianie będą każdorazowo podane w zaktualizowanym Regulaminie Strefy dla Dystrybutora umieszczonym w platformie.
VI. Realizacja punktów
1. Dystrybutor realizuje uprawnienia wynikające ze zgromadzonych punktów, nabywając w Strefie dla Dystrybutora materiały reklamowe, tam zaprezentowane i udostępnione, poprzez złożenie elektronicznego zamówienia wraz ze wskazaniem ilości, cech i sposobu wysyłki danych materiałów reklamowych.
2. Katalog internetowy jest obowiązującą i jedyną wersją zbioru materiałów reklamowych dostępnych w ramach Strefy dla Dystrybutora.
3. Wybrane materiały reklamowe razem bądź w kilku dostawach są dostarczane przez Operatora pod wskazany w Strefie dla Dystrybutora adres Dystrybutora w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, przy czym zastrzega się możliwość wydłużenia terminu dostawy, o czym Dystrybutor zostanie poinformowany poprzez Strefę dla Dystrybutora.
4. Dystrybutor ma prawo dowolnie dysponować otrzymanymi przedmiotami, zaleca się jednak, aby przekazywał je jego klientom, którzy nabywają produkty paszowe z oferty De Heus.
5. De Heus zastrzega, że informacje o nagrodach, w tym zdjęcia i opisy prezentowane w materiałach De Heus, wskazują wyłącznie na rodzaj towaru i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Tym samym De Heus zastrzega sobie prawo zastąpienia nagrody towarem o tym samym lub zbliżonym przeznaczeniu i parametrach, przy czym wiążący zawsze jest Katalog internetowy, udostępniony w formie elektronicznej w Strefie dla Dystrybutora. Dystrybutor może wnosić zastrzeżenie tylko w przypadku otrzymania nagrody niezgodnej z Katalogiem internetowym, opublikowanym elektronicznie.
6. Nie przewiduje się możliwości zwrotu raz dostarczonych niewadliwych materiałów reklamowych, a tym samym wynikającego z tego zwrotu punktów na konto Dystrybutora.
7. Wszystkie strony uczestniczące i korzystające ze Strefy dla Dystrybutora są zobowiązane regulować jakiekolwiek powstające z tego tytułu zobowiązania publiczno-prawne, w tym podatkowe, we własnym zakresie i na mocy obowiązujących w tym zakresie przepisów prawnych.
VII. Wygaśnięcie Punktów
1. Zgromadzone punkty wygasają po upływie dwunastu miesięcy od ich przyznania, jeśli nie zostały w tym czasie wymienione na materiały reklamowe De Heus (gadżety) znajdujące się w Strefie dla Dystrybutora.
VIII. Reklamacje
1. Odpowiedzialność De Heus ogranicza się do zapewnienia dostawy zamówionych w Strefie dla Dystrybutora materiałów reklamowych. W szczególności De Heus nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi i gwarancji za wady tych przedmiotów.
2. W przypadku wad dostarczonych materiałów reklamowych, które podlegają gwarancji, Uczestnik korzysta z uprawnień wynikających z karty gwarancyjnej.
3. Przy odbiorze towaru Dystrybutor ma obowiązek sprawdzić, czy przesyłka jest zgodna z zamówieniem oraz czy jest sprawna, kompletna i nie posiada widocznych uszkodzeń lub innych wad.
4. W przypadku wad lub niezgodności przesyłki z zamówieniem, Dystrybutor powinien odmówić jej przyjęcia oraz wypełnić w obecności kuriera protokół reklamacji załączony do listu przewozowego.
IX. Komunikacja w Strefie dla Dystrybutora
1. De Heus udziela wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania Strefy dla Dystrybutora na prośbę Dystrybutorów. Dystrybutorzy mogą się zwrócić z zapytaniem o wyjaśnienie wątpliwości do specjalistów ds. dystrybucji De Heus mailowo: pl.dystrybutor.info@deheus.com lub telefonicznie, kontaktując się z działem marketingu De Heus.
X. Wyłączenia
1. W Strefie dla Dystrybutora nie mogą brać udziału żadne osoby lub podmioty niezwiązane z De Heus umową dystrybucyjną i niekorzystający z systemu do składania elektronicznych zamówień w De Heus - Pulpitu klienta.
2. De Heus zastrzega sobie również prawo do okresowego wyłączenia uprawnień do Strefy dla Dystrybutora np. z tytułu nieuregulowania zobowiązań wobec De Heus.
XI. Postanowienia przejściowe i końcowe
1. De Heus zastrzega sobie prawo zmiany treści Regulaminu i Katalogu. O wszelkich zmianach warunków i zasad Strefy dla Dystrybutora tj. Regulaminu bądź Katalogu, Dystrybutorzy zostaną poinformowani poprzez Strefę dla Dystrybutora.
2. Strefa dla Dystrybutora obowiązuje przez czas nieokreślony. De Heus zastrzega sobie prawo jej zakończenia w dowolnym momencie. O zakończeniu Programu Dystrybutorzy zostaną poinformowani w sposób wskazany w punkcie 1. oraz w informacji mailowej ze skrzynki pl.dystrybutor.info@deheus.com.